Często przyczyną nieregularnego jedzenia w pracy jest brak czasu i wcześniejszego przemyślenia jakie posiłki zabrać ze sobą. Wtedy najczęściej pojawiają się gotówce szybko zgarnięte ze sklepowej półki, zamówiony obiad albo… nie pojawia się nic. Jednak wprowadzenie pewnego nawyku regularnego jedzenia jest koniecznym elementem, jeśli chcemy zadbać o zdrową dietę na co dzień. Inaczej jedzenie może stawać się z czasem coraz bardziej chaotyczne a produkty mocniej przetworzone.

Do rzeczy, dziś chcę Wam pokazać pomysły na zdrowe posiłki do pracy – ich przygotowanie nie zajmie Wam więcej niż 15 minut! Wszystkich razem 😉
Zachęcam do tego, byście poświęcili chwilkę wieczorem dzień wcześniej na przemyślenie co możecie ze sobą zabrać – kiedy mamy w głowie gotowy plan, przygotowanie jedzenia staje się o wiele szybsze!

Przykładowy dzień u mnie:

1. Serek wiejski + garść pomidorków + bułka z ziarnami. Jedyne przygotowanie to umycie pomidorków i zapakowanie składników. Choć równie dobrze możecie takie produkty zgarnąć po drodze w każdym sklepie!
2. Równie prosto, jabłko + mix orzechów i pestek. Opcjonalnie do tego jeszcze mus Tymbark.
3. Pasta z tofu z suszonymi pomidorami + marchewki pokrojone w słupki. To jedyna bardziej czasochłonna rzecz, choć jeśli zależy nam na maksymalnym oszczędzaniu czasu lub po prostu nie przekonuje was tofu, to równie dobrze sprawdzi się hummus. A poza marchewka będą pasować też inne warzywa (np. papryka, ogórek, a nawet seler naciowy czy kalarepa).
Jak przygotować taka pastę?
Zblendować ze sobą kostkę naturalnego lub wędzonego tofu, kilka suszonych pomidorów, odrobinę oliwy lub oleju z zalewy z pomidorów, słonecznik i niewielką ilość wody. Doprawić czosnkiem, pieprzem i wędzoną papryka. Z otrzymanej pasty wzięłam 100 g a z pozostałej części będę korzystać jutro i pojutrze:)