Poradnia on-line

Jak działa poradnia on-line?

W poradni on-line współpracujemy w oparciu o różne pakiety zarówno dla Nowych Pacjentów jak i Pacjentów kontynuujących współpracę.

Każdy pakiet zawiera konsultację online i stworzenie indywidualnego planu żywieniowego dostępnego w aplikacji Alloweat oraz pdf. Otrzymasz również odpowiednio dobraną suplementację, zalecenia żywieniowe, zdania kontrolne oraz możliwość kontaktu w tracie trwania naszej współpracy.

Jak to działa?

1

Umów termin konsultacji

nie wcześniej niż tydzień od zakupu pakietu, musisz mieć czas na przygotowanie się do wizyty

2

Potwierdzenie

Do 24 h (od poniedziałku do piątku) otrzymasz potwierdzenie zapłaty oraz umowę. W mailu potwierdzającym wyślę link do aplikacji, ankietę do uzupełnienia i inne potrzebne informacje.

3

Dzień konsultacji

Pamiętaj żeby przed konsultacją wykonać dzienniczek, wypełnić ankietę, przygotować wyniki badań oraz zapoznać się z treścią umowy.

4

Start

Do 7 dni roboczych otrzymujesz plan żywieniowy oraz pozostałe zalecenia i potrzebne informacje.

5

Dalsza współpraca

Działamy i analizujemy Twoje efekty! Terminy kolejnych wizyt kontrolnych ustalamy na bieżąco podczas wizyty. W trakcie trwania pakietu możesz kontaktować się ze mną mailowo, telefonicznie oraz poprzez aplikację.

Pierwsza wizyta

Pierwsza wizyta dedykowana jest Pacjentom, którzy nie korzystali z mojej pomocy. Usługa ta zawiera opracowanie 21 dniowego planu żywieniowego, wysyłkę wydrukowanej wersji diety na terenie kraju, a także opiekę dietetyka przez cały okres dietoterapii. Wysyłka poza granicę kraju wiąże się z dodatkową opłatą ustalaną indywidualnie.

Jak złożyć zamówienie?

Pierwszy krok to zakup wizyty przez SKLEP. Następnie należy wypełnić formularz.  Proszę o dołączenie wyników badań (lista badań w zakładce PIERWSZA WIZYTA/ CO NALEŻY PRZYGOTOWAĆ?). Preferencje, które przekażesz za pośrednictwem formularza mogą zostać uwzględnione w diecie o ile będzie to możliwe!!!

Dodatkowo jest możliwość wizyty on-line za pomocą wideo rozmowy. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji napisz nam wiadomość e-mail (wizyta on-line nie zwalnia z wypełnienia formularza).

Co dalej?

Po odbiorze planu żywieniowego służę pomocą. Możesz zadzwonić lub napisać. Pamiętaj, że warto jest skonsultować swoje wątpliwości.

Po przepracowaniu całego planu żywieniowego proszę o wiadomość mailową z informacją o aktualnej masie, obwodach, samopoczuciu, a także wrażeniach dotyczących diety.

Wizyta kontrolna

Wizyta kontrolna jest kontynuacją współpracy on-line. Usługa zawiera opracowanie nowego planu żywieniowego (wysyłka pocztą lub/i mailem) oraz dalszą opiekę dietetyka. Wysyłka poza granicę kraju wiąże się z dodatkową opłatą ustalaną indywidualnie.

Jak złożyć zamówienie?

Pierwszy krok to zakup wizyty poprzez SKLEP. Kolejny krok to wypełnienie formularza.

Dodatkowo jest możliwość wizyty on-line za pomocą wideo rozmowy. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji napisz nam wiadomość e-mail (wizyta on-line nie zwalnia z wypełnienia formularza).

W ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności plan żywieniowy zostanie wysłany pod wskazany adres lub/i drogą mailową.