Poradnia on-line
Jak działa poradnia on-line?
W poradni on-line współpracujemy w oparciu o różne pakiety zarówno dla Nowych Pacjentów jak i Pacjentów kontynuujących współpracę.
Każdy pakiet zawiera konsultację online i stworzenie indywidualnego planu żywieniowego dostępnego w aplikacji Alloweat oraz pdf. Otrzymasz również odpowiednio dobraną suplementację, zalecenia żywieniowe, zdania kontrolne oraz możliwość kontaktu w tracie trwania naszej współpracy.
Jak to działa?
Umów termin konsultacji
nie wcześniej niż tydzień od zakupu pakietu, musisz mieć czas na przygotowanie się do wizyty
Potwierdzenie
Do 24 h (od poniedziałku do piątku) otrzymasz potwierdzenie zapłaty oraz umowę. W mailu potwierdzającym wyślę link do aplikacji, ankietę do uzupełnienia i inne potrzebne informacje.
Dzień konsultacji
Pamiętaj żeby przed konsultacją wykonać dzienniczek, wypełnić ankietę, przygotować wyniki badań oraz zapoznać się z treścią umowy.
Start
Do 7 dni roboczych otrzymujesz plan żywieniowy oraz pozostałe zalecenia i potrzebne informacje.
Dalsza współpraca
Działamy i analizujemy Twoje efekty! Terminy kolejnych wizyt kontrolnych ustalamy na bieżąco podczas wizyty. W trakcie trwania pakietu możesz kontaktować się ze mną mailowo, telefonicznie oraz poprzez aplikację.
Pierwsza wizyta
Pierwsza wizyta dedykowana jest Pacjentom, którzy nie korzystali z mojej pomocy. Usługa ta zawiera opracowanie 21 dniowego planu żywieniowego, wysyłkę wydrukowanej wersji diety na terenie kraju, a także opiekę dietetyka przez cały okres dietoterapii. Wysyłka poza granicę kraju wiąże się z dodatkową opłatą ustalaną indywidualnie.
Jak złożyć zamówienie?
Pierwszy krok to zakup wizyty przez SKLEP. Następnie należy wypełnić formularz. Proszę o dołączenie wyników badań (lista badań w zakładce PIERWSZA WIZYTA/ CO NALEŻY PRZYGOTOWAĆ?). Preferencje, które przekażesz za pośrednictwem formularza mogą zostać uwzględnione w diecie o ile będzie to możliwe!!!
Dodatkowo jest możliwość wizyty on-line za pomocą wideo rozmowy. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji napisz nam wiadomość e-mail (wizyta on-line nie zwalnia z wypełnienia formularza).
Co dalej?
Po odbiorze planu żywieniowego służę pomocą. Możesz zadzwonić lub napisać. Pamiętaj, że warto jest skonsultować swoje wątpliwości.
Po przepracowaniu całego planu żywieniowego proszę o wiadomość mailową z informacją o aktualnej masie, obwodach, samopoczuciu, a także wrażeniach dotyczących diety.
Wizyta kontrolna
Wizyta kontrolna jest kontynuacją współpracy on-line. Usługa zawiera opracowanie nowego planu żywieniowego (wysyłka pocztą lub/i mailem) oraz dalszą opiekę dietetyka. Wysyłka poza granicę kraju wiąże się z dodatkową opłatą ustalaną indywidualnie.
Jak złożyć zamówienie?
Pierwszy krok to zakup wizyty poprzez SKLEP. Kolejny krok to wypełnienie formularza.
Dodatkowo jest możliwość wizyty on-line za pomocą wideo rozmowy. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji napisz nam wiadomość e-mail (wizyta on-line nie zwalnia z wypełnienia formularza).
W ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności plan żywieniowy zostanie wysłany pod wskazany adres lub/i drogą mailową.